söndag 21 december 2008

Vårrgådda!!!

Denna helgen har jag varit i Vårgårda. Jag, Evelina och hennes kompis skulle vara med och filma en julkonsert. Jag tog tåget till Vårgårda på fredagen och var sedan resten av kvällen med Evelina och hennes familj(förutom Pappa Abbe och broder Tobias). Sedan dagen efter gick vi dit och filmade först "Generalrepetitionen". Vi hade på oss "Walkie Talkies" och tog emot instruktioner från Abbe vad vi skulle filma. Det gick bra fram tills slutet av första halvan av konserten. Jag fick en sådan fruktansvärt jobbig huvudvärk på grund av hörlurarnas tryck mot öronen. Men jag, och Eve, repade sig i pausen och sedan gick det bättre. Sedan på kvällen satt vi och chillade, gick ut med hunden och tittade på film.

Idag åkte vi (Jag, Eve och Tobbe) till mötet. Efter mötet var det en pingisturnering. Självklart förlorade jag alla mina matcher och åkte ut ur gruppspelet. Men trots detta spelade jag grymt bra med tanke på förutsättningarna.

Det har tagit några dagar men nu börjar jag att kunna varva ner sedan skolan slutat. Det är helt sjukt hur mycket tid, tankekraft och engagemang. Det är så skönt att bara få släppa allt och få tänka på något annat för en gångs skull. Gud välsigne alla läsare.

Inga kommentarer: