tisdag 1 mars 2011

Helgen som varit och veckorna framöver

Helgen har varit underbar! Jag har sett på två filmer som jag verkligen gillade. Först såg jag på "Gränsen" med Christian Martinsson på bio i lördags. Detta var den bästa svenskproducerade filmen som jag någonsin sätt! Den höll lätt Hollywood-klass och den var fruktansvärt spännande! Tänk dig en "andra-världs-kriget-film" med svenska soldater som är inne i Norge och strider mot nazister! Sedan i söndags var jag hemma hos Sara och Anders Kling (fast Anders var inte hemma) och såg på Step up 3. Jag har inte sett någon utav dess föregångare men jag tyckte att den var riktigt bra!

Jag kommer att ta en bloggfasta nu i två veckor. Anledningen till detta är många. En av huvudanledningarna är att jag ska fokusera på att skriva färdigt mitt CV och söka sommarjobb de närmaste veckorna.


Inga kommentarer: