söndag 30 november 2008

"Wall of death" and Choir

Denna helgen har jag haft fullt upp. Igår åkte jag till Horred. Där hade bandet Breakthrough konsert. Vi gjorde en "wall of death" under konserten. För dig som inte vet vad det är så är det när man delar upp publiken i två sektioner, med ett stort mellanrum mellan varandra. Sen på given signal springer alla in i mitten blandas ihop i en enda stor gröt. Ungefär som i Narnaia (första filmen) då bägge härar brakar ihop i närstrid.

Idag var jag med i adventskören och sjöng. På morgonen när vi skulle värma upp sjöng jag rent utav falskt ibland hehe. Jag har haft ont i halsen och sådär de senaste dagarna så jag var väl inte i toppform. Men rösten klarade sig faktiskt helt okej. Väl framme på sen så gick det ändå hyfsat bra. På de "svåra låtarna" med olika stämmor och sånt gick det bra. Men på såna enkla låtar började jag t.o.m sjunga falskt en gång haha. Men över hela taget gick var det godkänt med tanke på att det var första gången. Sen efter Mötet snackade jag med Peter, det var skoj att ha djupa samtal med honom.

Inga kommentarer: