tisdag 10 mars 2009

Max, Hamlet och Stefan


Igår var jag på jobbintervju på Max hamburgare. Det gick bra och jag ska med 99% säkerhet sommarjobba där i sommar och sedan har jag möjlighet till deltidsjobb. Detta är jag glad över och tackar Gud för!
Idag spelade vi drama på Hamlet på svenskan. Tänk dig berättelsen om Hamlet "a la Maffia". Jag var "maffiabossen" som hade mördat den gamla. Det var skoj. Jag var klädd i en av farsgubbens kavajer idag för att se ut som en maffia. Det är verkligen olikt mig.
Sedan var jag hemma hos Jimmy och träffade hans vän Stefan. Stefan visste inte något om det från början. Det var roligt att träffa honom. Han verkar vara en schysst kille! Vi spelade NHL (och jag vann mot bägge :P). Detta var kortfattat allt av intresse från dessa två dagar. Gud välsigne dig!

Inga kommentarer: