onsdag 19 november 2008

Första dagen med Bloggen 19 nov

Tja då har man börjat blogga då. Efter att ha blivit övertalad (nära på tvingad) att skapa en blogg så gjorde jag det till sist.

Idag har jag sovit tre timmar. Det konstiga är att jag inte ens va trött idag. På Företagsekonomi-lektionen hade jag ett roligt samtal angående evolutionen (vilket jag ska ha prov på imorgon). Jag frågade vilket som kom först av Hjärtat och lungan enligt evolutionsteorin. Han sa att det måste vara hjärtat. Då sa jag att hjärtat är värdelöst utan lungan, tar man bort den ena slutar den andra fungera. Haha sen kom dagens citat: "Hoppas inte den frågan kommer provet"!

I morgon har jag sovmorgon, det blir skönt. Jag har varit så trött senaste tiden (med undantag för idag då jag sov hela 3 timmar...). Nu ska jag plugga vidare lite om Evolutionen även om den är ett skämt!

Inga kommentarer: