torsdag 20 november 2008

Torsdag 20 nov

Idag har jag haft två prov. Först hade jag prov på Evolutionen. Jag måste erkänna att detta var första gången sedan jag började på gymnasiet som jag verkligen fattade frågorna och inte behövde chansa (fast jag fick typ VG hela tiden innan men ändå). Jag tror detta beror på att vi har bytt lärare...

Efter det träffade jag Viggen vid L M Engström. Det va soft att träffa honom även det inte var så länge. På lördag ska vi vara med och filma julkalendern på kanal 10, det blir nog skoj.

Nu ska jag nog sitta mest och chatta och ta det lugnt. Eventuellt börjar jag med franskan men vi får se hur det blir med det. Jag är lite sugen på att spela bordshockey alltså. Denna terminen tog jag lite time out men nu börjar jag bli lite sugen på att köra igen. kanske kan gå på någon tävling i december. God bless you!

1 kommentar:

Evelina sa...

proven gick säkert jättebra :)