lördag 15 januari 2011

Hemma efter kursvecka i Eskilstuna!

Jag åkte upp på kursvecka i Eskilstuna i måndags och kom hem igår. Jag har verkligen uppskattat den här veckan! Atmosfären där var väldigt skön och mycket av undervisningen har känts meningsfull och intressant! Trots att jag har sovit mindre på kursveckan än på lovet så känner jag mig mer utvilad och peppad nu än jag var innan kursveckan. Min hypotes är att Gud har gjort ett gott verk i mig!



Filmklippet kommer från onsdagskvällen. Erik och Anton var så komiska! Erik skrattade för att han tyckte att Antons skratt var roligt och Anton skrattade för att han tyckte att Eriks skratt var roligt. De var väldigt trötta när filmklippet spelades in. Man kan nästan tro att de var fulla men det kan jag intyga på att de inte var (även om man nästan kan tro det).

Inga kommentarer: